Det kan være nervepirrende at planlægge og gennemføre det perfekte arrangement. Mindeværdige sammenkomster beror på en masse små detaljer, der skal falde i hak på det helt rigtige tidspunkt. Uanset størrelsen eller stilen af det arrangement, du overvejer, er nøglen til succes at finde den rette samarbejdspartner, når det gælder lokaler. Vi har for nylig udført en undersøgelse for at finde ud af, hvad der skaber den perfekte arrangementplanlægning, herunder: inspiration til koncepter, at finde det rette sted, reservation, planlægning af arrangementet, ankomst og opstilling, selve arrangementet og opfølgningen. Vi har brugt eksperternes konklusioner til at hjælpe dig med at navigere gennem alle trin i planlægningsprocessen for dit arrangement. Læs de 5 gode råd til arrangører.
1. Passion er altafgørende … så vælg en engageret partner
Valget af det rette sted er naturligvis afgørende for et uforglemmeligt arrangement. Og selvom det et vigtigt at finde et exceptionelt mødested, er det også vigtigt at sikre, at stedet har entusiastiske eksperter, som deler dit ønske om at skabe et virkeligt mindeværdigt arrangement. Vælg opmærksomme og fleksible partnere med inspirerende, proaktive forslag til, hvilke ting der er mulige på netop deres lokalitet, for at sikre at deltagerne får en oplevelse, som er værd at huske. Få inspiration til dit næste arrangement ved at se de 16 enestående mødesteder på Radisson Blu Oslo Airport:
2. Every Moment Matters! Hurtig tilbagemelding er altafgørende…
Prioritér potentielle partnere, som svarer hurtigt og effektivt med kvalitetsforslag, der lever op til alle dine krav. Og de, der hurtigt ringer eller mailer for at høre, om de nu virkelig har forstået ALLE dine behov – i stedet for at sende et ufuldstændigt forslag. Radisson Hotel Groups mantra “Every Moment Matters” betyder, at vi forstår, at din tid – og din forretning – er for værdifuld til at spilde.
3. Find en kontaktperson, der er villig til at kæmpe for dit arrangement
Dit særlige arrangement fortjener særlig personlig opmærksomhed. Vælg derfor en lokalitet, der tilbyder dig én dedikeret kontaktperson, som klarer alle detaljer – fra start til slut. Samarbejdet med denne nye ekspert vil reducere dit stressniveau og hjælpe dig med at føre din vision ud i livet. Din kontaktperson kender stedet – såsom gulvplaner og kapacitetsmuligheder – og bør vejlede dig om andre vigtige tilbud, for eksempel CO2-kompensation og skræddersyede pakkeløsninger – såsom det Green Key-certificerede Radisson Blu Paris Marne-La-Vallée. Green Key er et internationalt miljømærke, der opfylder sociale, økologiske og tekniske standarder, som overgår landets officielle miljøforskrifter.
4. Sæt klare mål – så din partner kan hjælpe dig med at opnå succes
Det er vigtigt, at du gør formålet med dit arrangement krystalklart i dine projektbeskrivelser. Målene kan være at finde det perfekte sted med den rette kapacitet, IT-forsyning og betalingsvilkår. Og glem ikke maden! Vælg derfor en proaktiv partner, der tilbyder særlige menuer, som passer til stemningen på dit møde og imødekommer alle kostkrav. Se de nyeste madtendenser hos Radisson Blu Bucharest, og få de seneste trends inden for mad og drikke til dine arrangementer. Imponer dine gæster med spændende street food eller nye fortolkninger af mormors klassikere.
5. Samarbejde er altafgørende
Det er ikke bare slut, når alle går hjem: Dit arrangement skulle gerne være starten på en stærk og vedvarende relation til din partner. Fakturaerne bør være detaljerede, nøjagtige og ankomme hurtigt samt inkludere kommission. Bed om en telefonsamtale med personlig feedback, frem for en e-mail eller onlineundersøgelse, for at drøfte, hvordan dit næste arrangement kan blive endnu bedre.
Husk til sidst, at grundige forberedelser er grundlaget for ethvert vellykket arrangement. Så hvorfor vente til dit næste arrangement er på trapperne?