Små detaljer kan gøre en forskel!

Radisson Blus møde- og eventkonsulenter søger at udvide kundernes horisont med feedback og nye idéer. De planlægger og organiserer møder og arrangementer for kunder inden for alle brancher. Med en klar bevidsthed om, at ikke to kunder, ikke to møder og ikke to deltagere er ens er en af de vigtigste karakteregenskaber ved Radisson Blus møde- og eventkonsulenter evnen til at identificere kunders behov helt fra starten. Hvad er mødeplanlæggerens behov? Hvilken type arrangement er det? Hvad er indholdet og formålet med arrangementet? Hvordan kan vi hjælpe kunden med at opnå sit mål?

Ved at fokusere på den enkelte kunde kan konsulenterne give en mere personlig service. I tæt samarbejde med kunden sikrer de den ideelle ramme og det idéelle indhold for arrangementet for dermed at sikre et vellykket resultat. Nogle kunder har blot brug for en standard mødepakke og design, mens andre ønsker at gå helt nye veje for inddragelse af deltagere og opnåelse af deres mål for mødet.

Inge Merete Broberg, Senior Meetings & Event Consultant ved Radisson Blu Scandinavia Hotel, København, har mange års erfaring fra hoteller i Radisson Blu-kæden og har bidraget til udviklingen af interne uddannelsesprogrammer for medarbejdere inden for møder og arrangementer.

“Vi prøver at udfordre vores kunder, hvis vi fornemmer, at de er interesseret i at prøve noget nyt og det tjener et formål”. Det kræver hverken store eller vilde idéer at skabe en anderledes type møde. Nogle gange er det blot måden, du sidder på i rummet, eller små aktiviteter under pauserne, der gør en forskel”, siger Inge Merete Broberg. Hun giver 3 råd for dit næste møde på Radisson Blu Scandinavia Hotel, København.

1 – Brug din konsulent!

Vær ikke bange for at spørge om råd eller gode idéer til at skabe en ny mødeoplevelse. Det er det, vi er her for! Jo mere vi ved om arrangementet og dine succesfaktorer, jo mere kan vi hjælpe.

En anderledes mødeoplevelse på Radisson Blu Scandinavia Hotel Copenhagen kunne f.eks. være at holde din kaffepause under en rundvisning bag kulisserne op til 25. etage. Kaffeområder kunne sættes op på f.eks. 7. og 14. etage samt på 25. etage, hvor du kan nyde pausen foran vores panoramavinduer med udsigt over byen.

Small_details_can_make_a_difference_DK_image_2

– Eller hvorfor ikke tage kaffen med dig på en gåtur rundt om søen og volden over for hotellet? Christianshavns Vold er en del af Københavns Fæstning – en af de ældste dele i København, der blev brugt som forsvarslinje. I dag fungerer den som en park, der danner et grønt bælte rundt om bymidten.

2 – Tænk grønt!

Husk, at mange bække gør en stor å, så derfor, som en begyndelse, kan du vælge at have kuglepenne og papir lagt frem til deltagerne ved indgangen i stedet for ved hver plads. Dette sparer papir, da mange delegerede vælger at skrive noter på deres iPads, telefoner osv. For at spare endnu mere papir kan du anvende vores mødeapp til at samle dit eventprogram, talerliste, udstillingsoversigt m.m.

Small_details_can_make_a_difference_DK_image_3

3 – Husk pauserne!

Vi har så travlt nu om dage, så arrangementer, der plejede at være 2-dages programmer, nu ofte kun er 1-dags møder/uddannelser. Dette betyder mere uddannelse, information og input i løbet af en kort periode, men husk at den menneskelige hjerne kun kan lagre informationer i ca. 30 minutter, før den har brug for en pause. Det kan være en 5-minutters pause til en hurtig kop kaffe eller energitilskud, lidt frisk luft eller en icebreaker for at skabe fornyet energi, før dagens næste emne. Husk pauser i løbet af dagen for at holde dine delegerede oppe på tæerne.

Small_details_can_make_a_difference_DK_image_4

Tell us what you think


4 × = thirty six